Hilton – o mizerie

Doamne, dacă înainte de a deschide gura să-i propun Cristinei să ne vedem sâmbătă dimineața la Hilton, m-aș fi uitat pe pagina lor de FB, adică aici: https://www.facebook.com/pages/Hilton-Hotel-Bucuresti/227500890657355?fref=ts, mi-aș fi mușcat limba. Desigur, în această situație ar fost posibil să mor otrăvită, dar n-am fi trecut prin experiența prin care am trecut.

Am calculat eu că la ora la care voiam să ne vedem nu e nici un bar deschis, mai ales sâmbăta dimineața. Așa am ajuns la Hilton.

În fața intrării un nene bodyguard urla cât îl țineau bojocii la un nene cu o mașina mai amărașteană. Pe amărât îl lăsase motorul și probabil aștepta pe cineva să îl ajute. Bodyguardul proactiv nu putea să lase ca imaginea din fața intrării ‘tamai hotelului de „lux” să fie afectată în așa hal. Așa ca-i urla omului înjurături neaoșe în cadența unei întregi galerii de fotbal.

M-am strecurat cumva prin spatele vocalului ca să pot intra în hotel. M-am dus în barul din stânga, după ce am aflat ca English barul se deschide mult mai încolo.

Înauntru mai erau vreo câteva persoane. Nu multe. Să fi fost maximum 5. Și un friiiiiig. Bă băiete, un frig de-ți clănțănea și sufletul în tine, nu alta! Dar cum să te plângi într-un hotel de 5 stele? Și mai ales cui?

Băiatul de la bar făcea orice doar să nu-mi intâlnească privirea. Eu nu voiam decât să comand o cafea… Cred că a așteptat până s-a asigurat că sunt bocnă. Poate doar așa poate să-ți pară bună cafeaua lor.

Între timp barul începe să se umple, apare și Cristina mea. Barmanul mai are și o colegă. Nu o văzusem până atunci. O fi fost la machiaj. Nici ea nu pare interesată să ne bage in seamă, iar când o face, de la distanță, fără să arate o cât de mică intenție de a veni spre masa noastră, mă întreabă dacă vreau sa achit nota.

Îi comand, tot de la distanță, încă o cafea.

Câtă vreme am stat de vorbă cu Cristina, prin bar se perindau tot felul de oameni – pești, curve, străini, expats, oameni de afaceri români, pensionari englezi (veniți în tabăra, probabil)…o întreagă menajerie, dacă stăteai un pic să îi analizezi.

Între timp eu mai vreau o cafea și, dimpreună cu Cristina, ne hotărâm să luam și câte un croissant, pe modelul – aici trebuie să le facă bune.

Facem gimnastică preț de minute bune, pentru că, nu-i așa, nu ne vedeau cei de la bar. Din nou vine către noi duduia, care din nou ne întreabă dacă vrem să plătim. Măi, o fi vreun cod și ăsta, mai știi?!… Nemulțumită că nu vrem (încă) să plătim, ne aduce o cafea și un croissant. Eu știu că amândouă suntem schijă de grase, dar chiar să ne batem pe un croissant, nu se face. Dar îi mai prinde cineva privirile domnișoarei? Nu, căci ea nu pare interesată de noi. Deloc chiar.

Asta până în momentul în care apare din spate un nene chel, probabil ceva șefuț pe acolo. Lui pare să îi fie milă de mine, că făceam gimnastică de ceva vreme și o trimite pe duduie la masa noastră. Care duduie vine brusc, cu un zâmbet larg pe figură, primul si ultimul din acea zi, căci șefuțul ei n-a stat prea mult pe acolo. I se pare normal că a uitat să aducă și al doilea croissant, chiar râde bine dispusă și revine mai repede ca gândul.

Era și timpul! Mie chiar imi era pofta de un croissant bun.

Croissantul e așezat frumos pe o farfuriuță de cafea, peste vreo trei șervețele. Tot e bine. Măcar nu mi l-a pus în poală, direct.

Chestia aia, însă, nu se poate mânca. E vechi și nu e făcut cu unt. Atâta poftă îmi era de croissante că îmi venea să plâng de nervi și să arunc cu mizeria aia după ei.

Am cerut nota în scurtă vreme. Era deja prea mult! 3 cafele proaste, două ape, două croissante imposibil de mâncat și niște servicii absolut MIZERABILE = 92 de lei. Ieftin ca braga!

 

 

 

2 gânduri despre „Hilton – o mizerie

  1. Exista o lege in care se prevede obligativitatea structurilor de primire turistice(hoteluri, baruri etc.) de a mentine in sezonul rece o temp minima de 21 gr. Pana prin 2008 parca, minima era de 18 :)). Deci teoretic cu legea stam bine dar cine o aplica? Autoritatea Nationala pt Turism are o directie de control, ar trebui sesizata sau sa se autosesizeze

    Apreciază

Lasă un răspuns

