Lectia despre diminetile de vacanta

9c23a142e974026d6b2a43e6894c42da

9c23a142e974026d6b2a43e6894c42da

Nu luati ordinea mot a mot. La mine incepe cu anger. Care se transforma in aruncat cu obiectele din jur (asta in cazul in care cineva (!!!) nu a fost suficient de precaut sa le mute dupa ce adorm). Pasul 2, la mine e tot anger-ul in care fac ca toate aratarile, eu fiind victima diminetii, de fapt; si pledez in apararea mea cu toate argumentele posibile. Pasul 3 e sa ma rog pentru inca 10 minute in speranta ca obtin macar 5, ca un adevarat cersetor. In cele mai multe cazuri imi iese.😀  Dupa aia vine denial. Rapid, creierul meu se remapeaza si orice zi din saptamana devine o zi de weekend. Depresia vine dupa ce iau toate usile in cap, dupa dus, in momentul in care incep sa imi beau cafeaua si imi dau seama ca o noua zi a saptamanii tocmai a inceput si nu am bilet de avion catre o tara calda unde e doar vacanta. Bref, indiferent de ordinea pasilor, mecanica zilelor in care trebuie sa te trezesti ca sa muncesti, in principiu, e aceeasi. Diminetile de vacanta sunt cele mai misto.

Si, pentru ca in diminetile de vacanta nimic nu mai ‘TREBUIE”, ziua e misto.

Asa ca am luat conceptul asta, l-am rumegat si mi-am creat un univers foarte special. Universul in care fiecare zi e o zi de vacanta. Pana la urma creierul nostru, da, fix acela care face de capul lui actiuni inclusiv pentru a ne proteja pe noi de noi, poate deveni ‘part of the team’, daca stii sa faci setarile corecte.

Am descoperit ca muncesc cu mare placere, ca sunt extrem de eficienta si ca rezultatele vin si ma fac fericita. Desigur am si avantajul de a negocia in termenii mei, aceia in care oamenii care apeleaza la serviciile mele trebuie sa ma plateasca pentru, asa cum bine spune matusa Laurei, ‘ore – creier si nu ore – fund” – adica pentru orele in care creierul meu este cel care le da rezultate si nu pentru orele in care ei ma vad stand cu fundul pe un scaun de birou (mostly pentru ca asa cred ei ca e bine, asa au fost obisnuiti si pentru ca asta le hraneste orgoliul). Desigur sunt putini deschisi la mine (deocamdata), insa, se pare ca mi-am curatat karma in vreun fel sau altul si am bucuria sa lucrez  cu si pentru ei.

Over and out😀

Lasă un răspuns

