Despre o seară specială

DSC_5697

Această prezentare necesită JavaScript.

Atelierul Doinei Levintza și al lui Dan Coma este departe de definiția clasică a termenului în sine. E un întreg univers acolo.

Este o nouă frontieră – între muzeu, galerie de artă, concept store și atelier. Odată ajunși înăuntru abia, puteți să descoperiți cât de mult v-ați lipsit de culoare în viață, cât de mult ați renunțat la imaginație, fantezie și povești, chiar dacă până la intrare aveați o cu totul și cu totul altă impresie despre voi.

Doina și Dan sunt doi oameni care nu au lăsat să se stingă bucuria de a trăi, curiozitatea, iubirea pentru căutare și descoperire permanentă. Nu au lăsat ca zona aceea de pur pe care o mai recunoaștem doar în copii să fie distrusă de o noțiune greșit înțeleasă de societatea modernă – maturitatea.

Așa se face că intuiția celor de la Cotidianul, dimpreună cu Alexandrion Group a fost perfectă atunci când le-a șoptit că acela e cel mai potrivit loc pentru o seară specială, iar imaginile surprinse de ei sunt grăitoare: http://www.cotidianul.ro/eveniment-de-marketing-in-showroom-ul-de-vis-al-doinei-levintza-si-dan-coma-278067/. Lor trebuie să le mulțumesc și pentru bunăvoința de a-mi pune la dispoziție câteva fotografii, care sper să vă bucure deopotrivă ochii și sufletul.

Și dacă ideea evenimentului, locația, defilarea de modă și gusturile minunate ale băuturilor din gama Saber (pe care chiar vi le recomand!) nu erau deajuns, cei de la Givenchy au adăugat tușele necesare de culoare cu ajutorul noilor lor linii de cosmetice și ne-au îmbătat olfactiv cu Dahlia Divin.

Pe Dan Coma (dacoma.ro)  l-am „amenințat”, la plecare, că îl voi vizita foarte curând, pentru că trebuie să-mi reîmprospatez colecția de pantofi și, in plus, am pus ochii pe niște rucsăcei taman buni, căci de ani de zile am ales varianta lor vs. genți / poșete, când vine vorba de alergătura de peste zi. Într-un rucsăcel îmi pun tableta, agenda, tutunul și toate accesoriile, portmoneul, cosmeticele necesare peste zi. E foarte eficientă soluția asta si ador rucsăceii de mici dimensiuni, cu design deosebit.

Una peste alta, a fost o seară plăcută, cu prieteni dragi alături, cu bucurie și foarte mult râs.

Și da, am fumat afară, unde organizatorii au avut grijă să avem încălzitoare și tot confortul, semn că dacă există bunăvoința și dorință, se poate să fie și bine și frumos pentru absolut toată lumea.

P.S. Eu nu beau băuturi dulci pentru că mi se face rău și chiar dacă băuturile din gama Saber sunt împachetate în conceptul „România dulce”, credeți-mă pe cuvânt că sunt savuroase. Vă recomand, în mod special – caisata.😉

 

 

Disclaimer pentru cei mai de curând aterizați pe blogul meu: acesta este un blog personal, pe o platformă publică, nu este monetizat în nici un fel, scriu fix despre ce vreau eu, când vreau eu și cum vreau eu. Cui nu-i place, să scrie cu pixul pe telegramă.😀

3 gânduri despre „Despre o seară specială

  1. Te duci in upload photo (asta daca ai cea mai recenta versiune de wp) si, dupa ce o incarci pe prima, iti apare un popup care iti spune ca poti incarca mai multe poze. Incarci pozele, ele raman bifate si apoi iti apare un nou popup care iti arata in ce forma poti prezenta pozele – slideshow, tiles, single photo etc. Poti sa testezi fiecare forma de prezentare inainte, ca sa vezi ce iti place, apoi bifezi optiunea dorita si dai apoi insert to post.🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

