Echipa reprezentativa

oglinda

Aseara, ca in toate serile cu meciuri, nu m-am uitat la tv. La primul meci am dat scoruri din burta, la distractie, iar aseara un prieten mi-a zis un banc pe care l-am postat pe fb. Dar de uitat nu m-am uitat la nici un meci. Am considerat ca am lucruri mai bune de facut.

Azi am vazut puzderia de comentarii.

Nu am de spus decat un singur lucru:

I se spune „echipa nationala de fotbal a Romaniei” sau „echipa reprezentativa de fotbal a Romaniei”. Cu alte cuvinte ei sunt oglinda noastra. E nasol cand ne uitam intr-o astfel de oglinda, nu? Nu ne place. Injuram oglinda, in conditiile in care ea ne arata pe fiecare dintre noi, sub o forma sau alta.

Injuram oglinda. Haideti sa ne gandim la asta un pic.

… si dupa asta, sa ne spunem, fiecare, „nu-mi place ce vad in oglinda; trebuie sa ma schimb” si sa ne apucam de treaba. Viata nu e ceva ce ni se intampla, oameni buni. Viata e ce facem noi. Noi pentru noi, noi pentru ce e in jurul nostru, noi pentru altii si impreuna – unii cu altii.

Din timp in timp, sa revenim in fata oglinzii sa vedem ce progrese am facut – daca suntem mai bine; sa ne luptam pentru asta. Si tot asa, pana cand o sa ne placa ce o sa vedem in oglinda.

Important e sa nu mai injuram oglinda!

Lasă un răspuns

