„Descoperiri” de vacanta

washing-machine-clipart-LCycMx-clipart
Într-o seară veselă, cu niște prieteni, unul râde și ne povestește:
– Băi, la douăj de ani îmi spunea mama – „mamă, să-ți găsești și tu o fată bună, să vă iubiți”, la treij’ de ani îmi spunea „să-ți găsești și tu, mamă, o femeie cumsecade să faceți o familie”, acu’ la patruj de ani îmi spune „mamă, să-ți găsești și tu o creștină.. să-ți spele și să-ți facă curat”.
Moment în care eu, delicata ca o prințesă, izbucnesc în hohote de râs și declar senină:
– Băi, bou ești, mă! Sau io sunt vacă și acum descopăr despre mine că-s bisexuală, că, pentru ce zice maică-ta, io mi-am luat un aspirator și o mașina de spălat. Trebuie să recunoști ca soluția mea măcar nu se lasă cu bătăi de cap, farfurii sparte, dormit pe canapea sau divorț.

Lasă un răspuns

