Ultima postare a lui 2016

Ultima zi a anului. Pentru mine e prima zi din anul asta in care mi-am propus ca azi sa nu fac nimic pentru job. Da’ nimic! Ma urmaresc sa vad cat ma tine. Si daca nici azi nu ma tine, declar public ca sunt o vaca si merit sa fiu data cu capul de toti peretii. E ultima incercare pe care o fac cu mine, sa incep sa ma transform intr-un om normal. Cat de cat normal.
Ultimul meu concediu a fost in 2005. Anul asta mi-am luat 3 weekend-uri libere si intr-unul am experimentat cum e sa te trezesti din somn cu un cutit la gat si o zi petrecuta intre sectia de politie, oamenii care trebuiau linistiti si condus 256 de km. In primele 4 luni ale acestui an media de ore de somn a fost de 2/24. Dupa aia m-am porcit si am ajuns la 4/24. Intr-o singura zi am picat si am dormit ca porcul 13 ore. M-au trezit telefoanele, ca altfel mai dormeam inca pe atata.
Ultima zi a anului si prima zi in care ma gandesc la el. La an, adica.
Am legat prietenii, am rupt (cateva) prietenii, am selectat prietenii, am cultivat prietenii. La faza asta ies pe pozitiv. Doamne ajuta sa fie asa si in continuare!
Am muncit mult, am avut putine recompense, dar fix alea putine pe care le-am primit is cu mult peste asteptari si cele mai pretioase daruri ale anului pentru mine. Pentru ca nu se refera la material.
Am facut prima data in viata controale medicale preventive la aproape tot din mine. Nu toate vestile au fost bune. Unele au fost chiar foarte proaste, dar aleg sa nu cred in ele. Cel putin deocamdata. 😉
M-am ales cu un nou mentor in viata si pentru asta sunt recunoscatoare cum nu isi poate nimeni imagina.
Am avut o nepoata. Acum am o cea mai buna prietena, o sora mai mica, un om de la care invat in fiecare zi ceva, o nepoata si un copil. All in one. ❤
Am inceput sa invat sa nu mai ajut neconditionat pe toata lumea, indiferent de ora, zi sau disponibilitate, punandu-ma pe mine pe ultimul plan. Pana sa invat pe bune cum sa nu mai sar eu de nebuna sa ajut mai fac greseli, mai primesc un pumn in gura…d’astea care dau ritm vietii…si din care mai invat cate ceva despre mine, dar si despre oameni.
Am citit mult, dar insuficient.
Nah…cam asta, in linii mari, despre anul asta.
Ce-mi doresc de la anul viitor? La asta o sa ma gandesc maine… 😉
Pana atunci, insa, Gingasia Noastra doreste Gingasiilor Voastre sa aveti un an minunat si mai mult decat atat, pe toate planurile, sub toate formele si in toate dimensiunile! 🙂
Va multumesc si va sunt recunoascatoare ca-mi sunteti!
Lasă un răspuns

