Cateva reguli de bun simt

Am tot amanat momentul sa scriu acest post, dar deja nu se mai poate, asa ca, iata:

Daca imi citesti blogul sau imi urmaresti pagina de Fb

Daca nu ma stii din viata reala sau ma stii doar ca ne-am intersectat fizicurile prin aceleasi locuri

NU

  1. Nu te autoinvita la mine acasa! E semnul cel mai clar ca nu imi vei calca NICIODATA pragul! Oricat de „haioasa” ti-as parea. Din mult prea mult bun simt o sa evit autoinvitatia ta sau o sa-ti dau un raspuns evaziv. Daca nu te opresti, eu stiu sa cobor la orice nivel, asa ca te voi baga cu cea mai mare usurinta in pizda ma-tii. Nu-s hotel, nu ma trag de sireturi cu tine si, in principiu, daca nu-ti stii locul voi avea rabdare cu tine, pana la un punct. Dupa care o sa zici ca te-a calcat trenul si mai bine nu ajungem in punctul asta.
  2. Nu imi da mail sa-mi spui ce crezi tu despre ce am scris eu pe blog, nu-mi da sfaturi si nu ma trage de urechi. Ca nu ma intereseaza. Va urma ce am scris la punctul 1.
  3. Nu te lasa inselat sa crezi ca daca mi-am rupt din si asa putinul timp pentru a-ti raspunde la un mesaj, asta e semnul ca ai ce fute. Ca nu ai! Pentru mine e doar semnul ca te las fara oute cat ai clipi din ochi. Tot pentru ca…ce am scris la punctul 1.
  4. Daca iti faci pacatul sa imi gasesti numarul de telefon pe net, nu ma suna! Te rog, nu ma suna! Detest sa aud un imbecil care rade si ma intreaba „ghici cine e” si raspund…accordingly, de-o sa te usture curu’ trei luni!
  5. Nu ma intreba ce zodie sunt sau ce inaltime am sau ce barbati imi plac, pentru ca..vezi punctul 1. Adica te bag in pizda ma-tii! Din simplul fapt ca asta imi arata cat de lipsit de creier esti.
  6. Blogul asta e un blog personal, mai degraba pentru prieteni, mai vechi si mai noi. Daca simti ca nu rezonezi, pleaca! Unde vrei tu, da’ pleaca!
  7. Revenind la faza cu autoinvitatia, lucrurile sunt simple – oricat de educat ai incerca sa o arzi, in momentul in care te autoinviti la mine acasa arata exact ce esti – un bou. Casa mea este o casa cu usi deschise pentru cine vreau eu. Inclusiv pentru cei care imi citesc blogul, dar care au trecut deja de niste filtre si care, ce sa vezi, mi-au devenit foarte buni prieteni in timp. Si care nu vin la mine pentru ca n-au ce fute!

Azi ma rezum la aceste puncte.

Voi, prietenii mei, va rog din suflet sa ma iertati pentru aceasta postare, dar era necesara.

Lasă un răspuns

