Cum am aflat io că-s asexuată

Mă rog, la fel de bine, titlul acestei povești ar fi putut fi „Cum să depizdifici o femeie”, dar îmi tot suflă voci pretențioase din auf că cică nu-i frumos să vorbești ca birjarii. De parcă ar mai exista vreun birjar în tot târgul ăsta!… În fine…

Nu știu cum se face, dar mai toată viața mea am trăit în găști de băieți. Sau, mă rog, cu foarte puține gagici. Poate de aia mă strâmb și acum când aud „hai să ieșim în club, ca fetele!” Pana mea, încă nu-mi plac femeile în acel sens!

Mă rog…și eu fiind de cele mai multe ori singura gagică în găstile mele, auzeam și ce nu voiam să aud. Pe de o parte mi-a prins bine, pe de altă parte nu, dar acum nu analizăm asta, că nu e relevant.

Și ies într-o seară cu niște prieteni să povestim, că nu știu ce era foarte important de era musai să ne vedem. Doar că, așa cum era de așteptat, ni s-a sculat apetitul de chefuială și, previzibil, ne-am apucat de făcut tur de crâșme, după ce-am terminat noi discuțiile importante.

Și ne distram și ei începeau să melițe câte o gagică și tot așa. Modelul binecunoscut dealtfel: mamă, ce cur are! mamă, ce țâțe are! mamă, ce i-aș face! etc

Și spre dimineață am zis noi să ne amintim de studenție și ne-am cărat în Club A. Oricum nu conta că ajunsese un jeg sinistru, că nah…chefuisem până atunci, nu ne-ncurcasem! Și după ce-o arsesem toată noaptea pe whisky, ne-am gândit noi – cu ultimul neuron viu, că ar trebui să ne adaptăm locului, așa că ne-am luat, nici mai mult, nici mai puțin, decât bere. Care este. Măcar să știm de ce aveam să înjurăm joburile, câteva ore mai târziu.

Și ne distram privind chinuiturile alea de epigoni și, evident, s-a ajuns la capitolul „ei, comentând nimfele din A”

Și io mai beam o gură de bere și mă mai abțineam sa nu le fmc…zic ceva de dulce și tot așa, că io-s o fire răbdătoare…până la un punct…

Punct la care îmi iau sticla de bere în mână, mă dau un pas înapoi și răcnesc cât mă țin bojocii:

– Bă, porcilor! Aia are țățe, aia are cur, aia e nush ce, aia e nush cum, da’ io ce pana mea îs, măh?

Șoc și groază. Li s-a oprit respirația. S-au întors șocați spre mine ca și cum atunci mă vedeau pentru prima dată în viața lor. Unul dintre ei pare că-și vine mai repede în fire, se scutură și-ntreabă:

– Ce-ai, mă, de la ce te-ai luat?

– Io….Io ce sunt, mă?!!!!

Se dă un pas înapoi ca să se uite mai bine la mine. Pare nedumerit. Nu mă întreb de ce și nici ce urmează să mă lovească.

Întinde mâna în care ținea berea spre mine, mirat cumva, și, după ce o flutură de câteva ori prin aer, ca și cum ar vrea să exprime ceva, reușește să articuleze tărăgănat, ca un lăutar beat și obosit

– Tu?!!! Tu, mă?!!!! Păi… tu ești cea mai bună prietenă a mea, făi!

Auzim cu toții declarația, ne uităm unii la alții și ne bușește un râs d-ăla până la sufocare și decidem, în sfârșit, că e cazul să ne ducem (dracului) acasă, să mai apucam aproape două ore de somn până să ne ducem fiecare pe la jobul lui…

A doua zi, mai spre seară așa, cand deja se mai lăsase mahmureala dusă ca urmare a multiplelor cafele și pastile cu magneziu îl sun pe prietenul cu pricina

– Și….deci io-s asexuată…

Și-nchid. Și suntem tot foarte buni prieteni și-n ziua de azi. 🙂

Și gata! :))

Lasă un răspuns

