False asteptari

Habar nu am ce am visat, cert e ca la sfarsit, inainte de trezire cineva imi spunea:

„Azi e prima zi din cea mai mare aventura a vietii tale”.

Dupa care am simtit cum mi se cutremura casa, iar bubuiturile in poarta ma asurzeau si am sarit ca arsa din pat. La 8. Dioda se dadea de ceasul mortii, calare pe poarta.

Ies si urlu:

– Cine-i? – ca proprietarul nu ma lasa sa pun sonerie, ca „pentru cablu, trebuie sa dam gauri in pereti”.

Mi se raspunde

– Baiatuuuu cu luuuuminaaaa.

Nu fac priza cu realitatea si mi se da calendarul peste cap

– E Pastele?

Nu astept raspuns, ca ma enerva cainele la cum putea sa faca, asa ca trag repede o textila pe mine si ies sa-l aduc pe Dioda in casa si apoi sa ii deschid omului. Dioda nu se lasa dus de la poarta, asa ca prind una din mingile de prin curte si zvarlu dupa el. El intelege ca e de joaca si nu intelege daca sa lase poarta in pace sau sa prinda mingea sa ne jucam. Il alerg un pic prin curte, fix cat sa ma umplu de spume si reusesc sa-l blochez si sa-l bag in casa.

Vine omul, face poza la contor si pleaca. Nu stiu cat am fost eu de coerenta. Mai stau un pic in pat, imi spun.

Suna telefonul. Uitasem ca il rugasem pe un prieten sa sune sa ma trezeasca. Ii raspund coerent si bag cornul in perna. Ca parca stie el ca nu m-am trezit!

Fabrica mortii – aka azilul de batrani de langa mine – intra in actiune. Mai intai urla ingrijitoarele. Apoi batranii. Apoi iar ingrijitoarele care ii ameninta ca ii omoara. Apoi o bormasina.

Apoi suna iar telefonul. La care nu raspund. Il pun pe silent.

Nu mai pot sa dorm. Ma dau jos din pat, imi fac o cafea. Nu-mi aud nici gandurile din pricina bormasinii.

Ma gandesc doar ca nu am fost deloc inspirata sa nu intreb vocea aia, asa, ca Moromete

– In ce sens?!!!

Auzi tu, „prima zi din aventura vietii mele”.

Exista vreun birou de reclamatii? As vrea sa spun ca vocea din vis nu parea amenintatoare si nici aventura aia de care imi vorbea nu parea a fi…asa cum a inceput aceasta dimineata de luni… Mi-a creat false asteptari si exista lege care pedepseste publicitatea mincinoasa. Ei comedie! :))

Hai saptamana misto sa avem, ca tot raul e spre bine!

Lasă un răspuns

