O poveste de la job

De fapt, imi propusesem sa ma apuc sa iau la comentat fiecare paragraf din Alice in tara minunilor, dar o las pe altadata. Asta e o intamplare de la job, asa ca daca nu va place, skip!

Ma aflu sub imperiul emotiilor, inca.

Intru in birou si toata lumea parea ca inebunise sau ca, ma rog, era un fel de petrecere de ticniti.

Toata lumea scotea sunete dezarticulate, dar de bucurie, topaia si dansa.

Cand am intrat am fost luata in brate si, de parca se vorbisera, au urlat toti in cor:

– Avem primul copil! Avem primul copil!

Ma uit cam oblu la ei, incercand sa pricep ce i-a apucat. Asta are deja copil si oricum n-am vazut-o gravida, deci nu e ea. Ailalta e prea mica de varsta si fara ganduri de asezat la casa ei, alalaltu’ n-a dat semne si tot asa. Si astia racneau in continuare si topaiau fericiti.

M-am dus sa-mi arunc rucascul cu laptoul ca ma cocosase, sperand ca oamenii sa se linisteasca si sa-mi spuna despre ce vorbim.

Sunt iar luata in brate

– Bai,  iti dai seama?!!! Avem primul copil HIFU

Ei asta e una buna de tot!

Ati pus aparatul sa faca si copii acum?

Is din ce in ce mai neclara in cap.

Imi deschid laptopul si ma apuc de treaba, sperand sa se calmeze nebunii. Cumva ma bucuram de bucuria lor, dar nu pricepeam…

Si, in timp ce eram cu nasul in calculator, ma izbeste si ma descopar sarind de pe scaun de bucurie si urland alaturi de ei, ca nebuna

– Avem primul copil HIFU!!!!! Avem primul copil HIFU!!!!!

Gasca prinde si mai multa viata si urlam si dansam impreuna pret de minute bune.

Ei, uite, asta se cheama o zi in care esti fericit.

Da’ acu sa va dezleg si voua sensul.

In mod uzual, in minunata noastra tara, femeile cu fibrom uterin sunt trimise la macelarire, cum ii zic eu. Adica la operatie. Unde are loc macelarirea, pentru ca, in esenta, se scoate tot.

HIFU asta e un aparat maaaare, o ditamai magaoaia care nu taie nimic. Ultrasunetele alea trateaza fix fibromul uterin. Nu afecteaza nimic in jur. SI NU TAIE!!!! (bai, da, io am oroare de ideea de operatii) Asta asa, pe scurt.

Ideea e ca femeile care se opereaza, dupa ce scoate medicul tot din ele isi iau adio de la foarte multe lucruri importante in viata, dar cel mai si cel mai important e ca isi iau adio de la a avea copii. Chestie care lasa urme adanci, niciodata reparabile si, nu in putine cazuri la destramare de povesti de iubire.

Intelegeti acum de unde maxima noastra fericire cand am aflat ca „ni” s-a nascut primul copil HIFU?!!!!

Din 2009 de cand e aparatul asta in Romania, asta e primul copil HIFU pe care il avem, ca am simtit toti ca e al nostru! AL NOSTRU!

Bai sunt atat de fericita cum nu va pot spune! Habar nu am cum arata pacienta la fata si credeti-ma ca e atat de putin important!

Avem primul copil HIFU si asta e minunat!

2 gânduri despre „O poveste de la job

  1. Fata, stii cum sunt si io? Imi tremura tot din mine! N-am cuvinte. Radem si plangem ca prostii. Nici nu stiu cum sa pun in cuvinte ce simt….

    Apreciază

Lasă un răspuns

