Despre filme, in general…

Una dintre pasaricile mele e legata de filme.

Sunt filme pe care nu le-am vazut – ca mi-au scapat si sunt filme pe care nu am vrut sa le vad. Sau filme pe care nu pot sa le vad – si nu ma refer doar la cele violente. Daca nu-mi place lumina, de exemplu, pur si simplu nu ma pot uita la filmul ala. Io v-am zis ca-s o ciudata! :))

Desi citesc si acum SF, nu am putut sa vad Star Wars. M-am dus la cinema cand a aparut primul film din serie. Am iesit dupa 10 minute, pentru ca nu mi-au placut lumina si costumele. Si eram un plod. Dupa aia m-am straduit, mai mare fiind, sa vad filmele. N-am putut si pace.

Nu ma uit la filme care sunt prea marketate si simt eu ca e prea mult plastic. Uneori le vad dupa foarte multa vreme. Rar acele filme au fost si bune.

Nu ma duc la cinema din doua motive: primul  pentru ca nu suport sa aud relici imbecile sau hahaieli deranjante si al doilea pentru ca eu sunt fumatoare de calibru greu si nu rezist in sala de cinema atat de mult. Am uitat, mai am un motiv – imi plac floricelele de porumb, dar mirosul ala de pe la cinematografe imi face foarte rau.

So…nu inteleg nebunia cu „The Fifty Shades of Grey” (da, numiti-ma inculta! 😀 ), insa ma distrez teribil sa citesc diverse opinii de oameni cu creierul la ei. Asa cum e si asta (cei care ati citit deja, dati skip sa nu va plictisesc inutil): https://cronicipebune.wordpress.com/2015/02/15/cele-50-de-umbre-ale-lui-grey-sau-povestea-psihopatului-care-impleteste-cositze-sau-cati-bani-trebuie-sa-am-ca-sa-te-lasi-batutaminut-cu-minut/

Atat am avut de zis in dimineata asta. Hai pa! 🙂

2 gânduri despre „Despre filme, in general…

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑