..în esență, despre sex în textele sfinte

Disclaimer

Pentru că am aflat de curând că atunci când eram mică și-mi reinventam cuvintele pentru mine spuneam „fomit” – cel mai adesea folosit ca argument suprem pentru a nu mânca nimic, de acum înainte voi folosi acest termen. Plus că mai sunt unii mai sensibiloși care mai trec p’acilea, nu că ar avea ‘fo treabă, doar așa…și care își pun – ca babele – mâna la gură și se ofăie și se molfăie de câte ori citesc câte o chestie exprimată mai liber, cum ar fi, de exemplu – că borăsc de oboseală.

Acum că am încheiat cu partea organizatorică, să revenim la oile noastre….

De vreo (cred) trei săptămâni mă tot coiesc să scriu un articol pentru Fabrica de Oameni și, în afară de faptul că nu știu cum să fac mai bine un colaj de imagini faine fără să pun la pământ serverul, am început să mă documentez mai bine. Asta pentru că, în cele din urmă am ales să pun pozele fain frumos într-un filmuleț. Trece prea repede poza din film? Pac, dai un pic înapoi, pui pe pauză și caști gura cât vrei. M-aș bucura să vă abonați și la postările de pe site și la canalul de Youtube și la Insta….

…Și citesc și citesc și mă duc din sursă în sursă pân’ la dracu’ cu cărți. Și dacă tot am ajuns până acolo, zic să caut mai multe referințe în biblia ebraică. Care este.

Voiam să citesc mai multe despre Dan – cine a fost, d’astea…

Încerc să vă zic pe scurt. (Dacă încă mai aveți senzația că asta e o postare serioasă, dați skip, mai ales că o să mă iau de lucruri sfinte și să nu vă lezez, zic!)

Mno…Se face că un nene pleacă și se preumblă mult și bine și ajunge pe pământurile unei rubedenii. Veselie, bucurie, alea.

Junele vede pe fata cea mică a unchiului și-i pică cu tronc. Se oferă, așadar, să muncească pentru unchiul lui. La care ăsta îi zice ceva de genul „păi să stabilim cu cât te plătesc, că, chiar și rudă fiindu-mi, nu poți munci pe gratis”.

ZBANG!

Asta e de arătat pe la toți angajatorii din Ro. Părerea mea!

Se învoiesc ăștia doi ca junele să muncească 7 ani ca să primească de soață pe fiica mai mică a unchiului său, iar ăsta e foarte degajat și-i zice: „decât s-o dau altuia pe care nu-l cunosc, mai bine ți-o dau ție.”

Mă ai dracu’ evrei ce negociau ei carnea de femeie în viu!

Plus că nu poți să nu te întrebi…adică io nu pot, ca să nu vă bag pe voi în kkt, cam cât de deviați suntem noi toți ăștia de trăim în ziua de azi, că practica asta cu măritatul în familie era una curentă în antichitate, peste tot.

Mno…și muncește ăla ca prostul 7 ani, se face nunta (deducem din scrierile sfinte că prostul nu vedea exact ce ia decât noaptea, în dormitor), bucurie mare și mult alcol. Prostul grădiniței descoperă – în dormitor – precum am zis, că unchi-su îl fentase și-i dăduse de nevastă pe fiica lui cea mare care nu era frumoasă.

Junele face scandal și apoi cade la pace cu unchi-su să mai munceasca nu știu cât ca să primească de nevastă și pe fiica cea mică a unchiului său. Poligamia, luatul între rubedenii, incestul, pedofilia ori homosexualitatea, pentru ăștia mai tineri dintre voi care credeți că descoperiți apa caldă acu’, în secolul XXI, vă vând un pont – dacă o să citiți CĂRȚI (adică nu literatură de metrou) o să aflați mult mai multe chestii interesante, plus că deveniți mai dăștepți în cap.

Revenind la surori – aia mare nu era frumoasă, dar era productivă, aia mică era frumoasă coz, dar stearpă.

Nu-i bai, că junele are inimă mare și se însoară cu amândouă.

P-aia mică o roade pizma că nu poate face copii, așa că-i dă propriului soț, de nevastă, pe servitoarea ei, ca aia să facă copii, ea să-i ia și să fie ai ei. Dacă n-ați prins firul, recitiți, despărțiți în silabe sau faceți scheme logice, că tre’ să vă prindeți întrun final.

Ei bine, Dan este primul copil de acest fel al cuplului. Iar cuvântul Dan înseamnă „a judecat”.

Bref, Dan este unul dintre cei 12 copii ai tatălui său, frați fondatori ai triburilor lui Israel.

De încheiere vă mai spun că „Iuda” înseamnă „lăudat fie Domnul”.

Hai, ziceți voi că nu-i mișto să citești! :))

Și, ca să nu ziceți că-s nu știu cum, vă spun că în afară de cărți și alte chestii, îmi mai plac și cârciumile. Ia na-vă un filmuleț de atmosferă. Musai cu sonor 🙂

 

3 gânduri despre „..în esență, despre sex în textele sfinte

Adăugă-le pe ale tale

  1. Oricum, futaiul intre rudele de gradul 1 inca se practica in zona Orientului Mijlociu. Vorbaia aiai veche : ” De la neam si de la ruda ce mai iesi cu dansa uda. Nu asta e problema majora . Problema majora e ca fataturile sunt tarate genetic . La uni are si manifestari fizice . La restul … e jale in cutia ucrainiana. Si asta din urma duc o viata sociala normala ( daca se poate numi asa ) inconjurati tot de specimene identice lor , ca le e greu sa admita ca au dat cu mucii in fasole . Si scuza lor favorita este : „Our god ( da, in mod voit cu litere mici + mor cand ii aud cu OUR god ) alows us to marry relatives to keep the wealth in the familly” .O fi averea in familie , da pana si prostul satului e un geniu nedescoperit in comparatie cu ce fataturi aduc astia pe lume. P.S:WARNING: LIMBAJ LICENTIOS . Asta ca sa nu zici ca nu v-am avertizat. Si da, la-m pus la final , ca mi-s mai anapoda la creurii capului.

    Apreciază

  2. p.p.s: „l-am” , „la unii” futu-i gura ma-sii de limba romana . Asa se intampla cand nu citesti incainte sa apesi pe enter. Juri ca mi-s ruda cu Veve Dancila

    Apreciază

  3. Ai scris de pe telefon, nu? :)))) Da’ de englezi ce zici? Nu e doar o chestiune tipică Orientului mijlociu. Da, se intampla si in ziua de azi si chiar si in tari civilizate. Si da, dpdv genetic, progeniturile sunt tarate. Dar noi, astia de azi, suntem rezultatul a milenii de existenta umana pe bietul asta pamant….

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑